Trots op nieuwe site callvoiptelefonie.nl!

callvoiptelefonie_450x417
Bloed zweet en tranen….
…maar het resultaat mag er zijn:

www.callvoiptelefonie.nl!

Wíj zijn er blij mee!
En we hopen dat u er even een kijkje neemt.

De site biedt veel informatie over wat wij op telefonievlak te bieden hebben en hoe wij werken.
Persoonlijk: dat is onze werkwijze en dat zie je terug in de foto’s van onszelf op de site.
Veel plezier!

By |Thursday 7 April 2016|CallvoipTelefonie|

Nieuw op Simmpl: de one-touch omleidings-app!

omleidings-appNieuw: one-touch omleidings-app!
Wilt u met één druk op de knop uw belverkeer aanpassen? De Simmpl telefooncentrale maakt het mogelijk met de omleidings-app. Deze feature is ideaal voor situaties die zich adhoc voordoen en waar u op afroep een andere afhandeling van uw telefonieverkeer wenst.

Hoe werkt het?
• Definieer één of een set van acties en koppel deze aan een code. U kunt meerdere omleidingen instellen.
• Vanaf al uw telefoontoestellen kunt u deze code bellen om de ingestelde omleiding aan- of uit te schakelen.
• U hoort of de app is in- of uitgeschakeld.
• Programmeer de omleidingscode onder een snelkeuzetoets voor nog meer gebruiksgemak!

 

Flow control app


Voorbeeld 1: [eerder naar huis] of [nachtstand]

Stel een omleiding in naar de voicemail en zet de code onder een sneltoets op uw telefoon.
Met één druk op de knop zet u de nachtstand aan en uit.

Voorbeeld 2: [doorschakeling]
Soms is het handig om telefoontjes op je mobiel binnen te krijgen, soms ook niet. Dit laat zich niet altijd vangen in een vaste instelling. De omleidings-app maakt het mogelijk om de doorschakeling naar mobiel met één druk op de knop aan of uit te zetten!

Voorbeeld 3: [spitsuur]
Voor momenten van grote telefonische drukte kunt u een omleiding maken die een meldtekst afspeelt en vervolgens een wachtrij inschakelt.
Met één druk op de knop vangt u de extra drukte beter op.

Voorbeeld 4: [vergadering], [bedrijfsuitje], [kerstborrel]
Voor diverse soorten adhoc gelegenheden die invloed hebben op inkomend telefoonverkeer kunt u nu alvast een adequate route klaarzetten: een passende meldtekst gevolgd door bv. voicemail. Als u de inschakelcodes paraat heeft is het aan- en uitschakelen ervan een kwestie van één knop indrukken!

By |Sunday 15 February 2015|CallvoipTelefonie|

Simmpl in het magazine Ondernemersbelang – Editie 04 – 2014


afbeelding_ondernemersbelang_infoversum2Simmpl: gaaf om ondernemers te verbazen met innovatie
In editie 04 van Het ondernemersbelang vindt u een artikel van CallvoipTelefonie over het Simmpl telefoonsysteem. Eén van de gebruikers hiervan is Het Infoversum 3D fulldome theater in Groningen. Klik en lees verder!

By |Monday 13 October 2014|TijdhofConsulting|

Simmpl introduceert: fax versturen zonder fax!

Met Simmpl: faxen versturen zonder faxapparaat!Vanaf de Simmpl telefooncentrale kunt u voortaan ook digitaal faxen versturen. Met deze uitbreiding van de fax-functionaliteit is het fysieke faxapparaat met bijbehorende telefoonlijn overbodig geworden. Eerder was het al mogelijk om faxen per email (PDF) te ontvangen. Nu kunt u ook digitaal faxen verzenden. Upload het te faxen document in PDF formaat en vul het faxnummer in via de Simmpl Userpanel. Het PDF-document wordt nu verstuurd en komt bij de geadresseerde als fax binnen.

Met deze complete fax-functionaliteit is Simmpl één van de eerste telecomproviders die het mogelijk maakt om direct vanuit de bedieningspagina’s van de telefooncetnrale faxen te versturen en te ontvangen.

Door middel van het eenvoudige en herkenbare “Drag & Drop” systeem van de Simmpl telefooncentrale bent u in staat om snel faxen te versturen. De gebruiker kan via de User Panel meerdere faxboxen aanmaken en daarmee faxen versturen. De verstuurde en ontvangen faxen kunnen in dit scherm altijd nog geraadpleegd worden.

klik hier en lees detailinstructies.

By |Sunday 17 August 2014|CallvoipTelefonie|

Simmpl introduceert: Prefix App

Simmpl Prefix App
Nieuw bij Simmpl: de Prefix app!
Maak de inkomende route van een telefoongesprek zichtbaar door er een zelfgekozen prefix voor te plakken. Deze ziet u voor het nummer van de beller in het display van uw IP-telefoon.
U kunt de prefix app gebruiken voor een doorschakeling, groep of wachtrij.

Voorbeeld 1: u heeft een keuzemenu met opties 1, 2 en 3.
Niet zelden komen gesprekken van verschillende opties toch bij één toestel uit. Met de Prefix app geeft u gemakkelijk aan via welke optie een gesprek op uw toestel uitkomt.

Voorbeeld 2: u heeft meerdere bedrijven met elk een eigen telefoonnummer.
Laat alle gesprekken op de zelfde toestel-account uitkomen; met de prefix app voegt u een prefix toe en ziet voor welk bedrijf de bellers bellen. U kunt aannemen met de juiste bedrijfsnaam.
Simmpl Prefix App

 

By |Sunday 6 July 2014|CallvoipTelefonie|

Festival Der Aa

logo Festival-der-AaHet FestiValderAa in Schipborg biedt 4, 5 en 6 juli drie dagen theater en muziek in de Drentsche natuur!
Het Festival biedt een breed scala aan verrassende voorstellingen op diverse prachtige locaties in en rondom het Drentse dorp Schipborg. Her programma omvat vele acts voor een uiteenlopend publiek, oud en jong, groot en klein, cabaret, acrobatiek, dans, muziek, beeldende kunst en straattheater.
Naast het festivalterrein met diverse voorstellingen, activiteiten en een festivalmarkt vinden er voorstellingen plaats in boerenschuren, een plaatselijk kerkje en in de open lucht.

TijdhofConsulting levert een sponsorbijdrage aan het FestivalDerAa.

By |Sunday 6 July 2014|TijdhofConsulting|

CallvoipTelefonie lanceert Simmpl

simmpl_callvoip

Groningen, 19 juni 2014 – CallvoipTelefonie lanceert onder de naam Simmpl een nieuwe innovatieve online telefooncentrale voor de zakelijke markt.

Simmpl omdat zij de overtuiging heeft dat de vele krachtige functies die een online centrale biedt, eenvoudig en voor iedereen bereikbaar moeten zijn. Met Simmpl biedt CallvoipTelefonie een communicatieplatform op basis van state-of-the-art technologie waarbij betrouwbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en continue aansluiting bij de klantbehoefte centraal staan.

“Met name in de beginjaren hebben we veel bedrijven moeten overtuigen van het nut van VoIP voor hun organisatie. Kostenbesparing was vaak een belangrijke trigger om te kiezen voor deze technologie. Nu zien we steeds vaker dat nieuwe klanten, ook veelal van andere VoIP-providers en inmiddels wel bekend met VoIP, zoeken naar meer functionaliteit, gemak en stabiliteit.”
– Robert Tijdhof, CallvoipTelefonie

Met circa 4.000 zakelijke klanten is CallvoipTelefonie een middelgrote aanbieder van hosted telefonie. Sinds 2007 worden vanuit de vestiging in Groningen klanten in heel Nederland bediend.

By |Sunday 22 June 2014|CallvoipTelefonie|

Infoversum in actie!

Observeer het heelal alsof je je er werkelijk bevindt. Kijk naar de aarde, maan, neem afstand en zie onze sterren, leer hoe klein onze wereld is in het grote geheel van de melkweg, en de immense ruimte daaromheen. Beschrijvingsloos grote ruimten.
Voel de rakelings langs je heen scherende satellieten en kijk links en rechts omdat de hele hemel boven je is gevuld. Je bent hier zelf ook!
Reis door het menselijk lichaam en besef hoe indrukwekkend dit in elkaar zit. Leer hoe ruimtevaarttechnieken worden benut in medische oplossingen en in vele andere aspecten van ons dagelijks leven.

TijdhofConsulting beleeft haar premiere in het Infoversum op 21 juni ter gelegenheid van de Dag van der Architectuur. Het bezoek omvat een geanimeerde rondleiding in en om het Infoversum door de architect gevolgd door de 3D film To Space and Back. “Het is een geweldige ervaring, die de verwachtingen overtreft. Meer nog: een sensatie, omdat zo’n fulldome beleving iets met je gevoel doet.”

U begrijpt, het Tijdhof-Team zal spoedig opnieuw in het Infoversum te vinden zijn nog zo’n unieke onderdompeling in 3D sensatie!

Het Infoversum maakt gebruik van Simmpl, de nieuwe innovatieve telefooncentrale van CallvoipTelefonie, over een Internet Plus verbinding van Ziggo Zakelijk. Deze verbinding is ook gebruikt voor de opnames die door IP camera’s tijdens de bouw zijn gemaakt om het hele bouwproces van dit unieke object vast te leggen.

Nieuwe stijlvolle Fritz!Fon

fritzfon_c4_detailsDe Fritz!Fon C4 is het nieuwste DECT-toestel van Fritz!Box AVM, deze keer uitgevoerd in stijlvol wit. Wie een Fritz!Box heeft, kent de gebruiksvriendelijkheid van de producten van AVM. U sluit de C4 naadloos aan op uw DECT-geschikte Fritz!Box en u kunt niet alleen bellen en gebeld worden maar ook RSS-feeds lezen, radio luisteren en smarthome-toestellen bedienen.

Anders dan de tegenhanger van dit toestel de MT-F is dit toestel niet in het zwart maar in stijlvol wit uitgevoerd. Maar het uiterlijk is natuurlijk niet het meest onderscheidende aan dit toestel. HD-Telefonie geeft u de beste geluidskwaliteit van telefoongesprekken en het kleurendisplay met verlicht toetsenbord zorgen voor de allerbeste gebruikerservaring.

Het toestel is te bestellen via de Fritz!Shop en kost (op moment van schrijven) €69,- als introductieaanbieding.

By |Thursday 8 May 2014|Webshops|

Het Infoversum is magisch

Het is een magisch stukje technologie en we zijn er trots op. Nee, niet onze telefoniedienst. Nou ja, dat ook natuurlijk. Een van onze nieuwste klanten is het Groningse Infoversum, het eerste ‘3d full-dome’ theater van Nederland. Het bijzondere gebouw is het grote broertje van het Haagse Omniversum en kan het beeld in een volledige koepel projecteren. Hierdoor is het beeld helemaal om u heen. Wellicht weet u het niet maar CallvoipTelefonie is een Gronings bedrijf dat door de hele wereld aansluitingen heeft. Maar als in onze eigen achtertuin zoiets waanzinnigs gebouwd wordt, staan wij natuurlijk vooraan.

CallvoipTelefonie-medewerker Marieke was vanaf het begin gefascineerd door het nieuwe project en heeft het daar niet bij gelaten. Niet alleen is het Infoversum onze klant geworden maar zij heeft ook al rond mogen kijken op de bouwplaats. Het was volgens haar een indrukwekkende ervaring. Omdat niet iedereen mee kan gaan kijken op de bouwplaats, moeten wij het tot de officiële opening stellen met een reportage van de lokale omroep OOG.

Als het Infoversum af is kunt u er films gaan kijken, live-events meemaken en deelnemen aan interactieve tentoonstellingen. “Het Infoversum straalt een hele bijzondere energie af” volgens Marieke, “het is niet zomaar iets. Ze zijn innovatief bezig op meerdere vlakken en zullen bovendien een hele bijzondere manier van kennisoverdracht gaan bieden. Ik ben er trots op om daarbij te kunnen zijn”.

Het Infoversum is een telefonie- en internetklant. We hebben ze begeleid vanaf het begin en dat is een goed voorbeeld van wat wij voor klanten kunnen betekenen. Maar vooral ook hoe wij een fantastisch project kunnen helpen een goede start te maken.

Meer informatie over het Infoversum kunt u hier vinden.

By |Monday 17 March 2014|TijdhofConsulting|